heeft sander een goed smaak?
Het was donker dus ik weet niet wat Sander allemaal heeft gezien en ook niet onbelangrijk welke buurvrouw het precies was
Co
Moderator: Beheerdersteam
heeft sander een goed smaak?
Niet al te onbesuisd Jan: Van twee lelijkerds is er altijd wel eentje de mooisteWowly schreef:Is er nog plaats? (bij de buuf)
Dat valt wel mee. Mijn stulpje is redelijk opgetrokken en Sander is natuurlijk zeer gecontroleerd.Kan me voorstellen dat jij het geluid wel wat harder wilt zetten wanneer Sander bij de buurvrouw is
Daar zeg je al zoiets ja. Misschien een idee om de LED-connector tussen CON1 en CON2 in te plaatsen? Veel werk, maar het resultaat zal er ook naar zijn.ray5150 schreef:Co, ik zit me af te vragen hoe jij de top-layer van CON1 en CON2 denkt te gaan solderen? (Op de relais PCB)
Heel simpel gezegd, als de connector op z'n plaats zit kun je er met de soldeerbout niet meer bij...
Simpel, doorgemetaliseerde verbindingen gebruiken. Aan de onderzijde dus gewoon. Geen probleem lijkt mij of ik begrijp je niet goed.Co, ik zit me af te vragen hoe jij de top-layer van CON1 en CON2 denkt te gaan solderen?
Veel werk, dat kun je wel zeggen ja. Maar omdat Sander ook nog wat opmerkingen had toch maar een geheel nieuwe opzet gemaakt. Nu ben ik al zo'n 3 maanden bezig om een paar printjes te ontwikkelen en ik weet zo ondertussen niet eens meer hoe een soldeerbout er uitziet.Misschien een idee om de LED-connector tussen CON1 en CON2 in te plaatsen? Veel werk, maar het resultaat zal er ook naar zijn.