in de meeste 2-weg ontwerpen wordt demping 10 gebruikt, maar in jouw geval is demping 30 beter.
Het maakt het binnenste van een kast 'dood' door staande golven flink te dempen en de kastwand te verzwaren.
Het plakt zeer goed, dus laat zich goed verwerken. Het knippen/snijden van dit spul gaat niet zo lekker. Gewoon een aantal keer met een mes lang een lineaal bijv. of een electrisch apparaat zoals Bosch verkoopt.
NB: in de Chorda (HOBBY HiFi) wordt dit in de laagkast gebruikt op alle wanden. Verder komt het niet zo veel voor, tis ook wel erg kostbaar als je 't mij vraagt - voor gerecycled spul




