verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

Je stem op de luidspreker van het jaar gaat naar:

Peiling eindigde op zo 31 jan 2010, 15:29

concaeve satellieten van Asterduc
22
23%
Nescio van Henkjan
9
9%
dipole subwoofer van JW
3
3%
'Mix & Match' van Amanda
7
7%
Rondstraler van jeroen_d
2
2%
Stiletto's van Vinculum
16
17%
trinexel van anonamemouse
10
10%
variatie op een scan speak 2-weg van Franks
4
4%
Jordan JX92s / CSS SDX7 van MichaelB
3
3%
Cappuccino Elegance White van Mr.X
4
4%
Pegasus van Edo
16
17%
 
Totaal aantal stemmen: 96

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door Henkjan »

Zo, tijd om te stemmen...

voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook viewtopic.php?f=2&t=10354&start=0

en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door anonamemouse »

pssst... het is "Tri-Nextel"... 8-[
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door dre »

ik kan niet kiezen......
ga je voor uiterlijk,klank,combinatie,vernieuwend concept,eigen belang :mrgreen:
lastig,lastig.....
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door mischa72 »

Ik ga voor de Mix & Match van Amanda.

Waarom?

Simpel, er zijn tegenwoordig niet zo heel veel sat/sub combinaties meer en in mijn volgende setup wil ik wel op die manier gaan bouwen, ook een stukje eigenbelang dus.

Ik heb nog even zitten twijfelen over de Cappuccino Elegance White vanwege het concept, maar dat krijg ik er hier niet meer doorheen in de volgende setup.

Groeten,
Mischa


PS: Waarom staat dit topic eigenlijk bij Aangeboden ??? Dit geldt natuurlijk ook voor de andere awards.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door Henkjan »

mischa72 schreef:
Waarom staat dit topic eigenlijk bij Aangeboden ??? Dit geldt natuurlijk ook voor de andere awards.
het is een zgn "globale mededeling" dan staat die bovenaan elk subforum :D
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door mischa72 »

200% duidelijk :wink:
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door Vuurkat »

Pfoe, ik zat wel te twijfelen tussen de Jordan JX92s / CSS SDX7 en de trinextel, maar als ik kijk welke ik het liefst in m'n kamer zou hebben staan wint de trinextel.
Gebruikersavatar
Forza
Berichten: 616
Lid geworden op: di 24 jul 2007, 22:31
Locatie: Eindhoven

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door Forza »

Ik heb voor de Tri-Nextels gekozen. Machtig mooi stukje handwerk en erg mooie drivers (optisch en kwalitatief). :mrgreen:
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door TubeHead »

Heb gekozen voor: Pegasus van Edo

Ben zowiezo wel een fan van Donker hout in combinatie met metaal. Dat is deze ook maar ziet er gewoon puik uit !

Over klank kan ik niet oordelen... ;)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door dre »

ik heb toch voor de concave gekozen werkelijk alles uit de kast haalt om z`n doel te bereiken!
schuwd geen uren arbeid,doet metingen/testen op verzoek van wie dan ook! 8)
visueel misschien niet mijn ding,maar die inzet!
mix en match,tri-nextrel en nescio doen eer voor mij ook niet voor onder :wink:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door mischa72 »

dre schreef:
ik heb toch voor de concave gekozen werkelijk alles uit de kast haalt om z`n doel te bereiken!
schuwd geen uren arbeid,doet metingen/testen op verzoek van wie dan ook! 8)
Het ging toch om de LUIDSPREKER van het jaar en niet om de bouwer van het jaar? :lol: :lol:

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door jeroen_d »

Na wat wikken en wegen toch voor de Concaeve satelliet gekozen. Ik vind het visueel geweldig, zeer hoge WAF en qua akoestische kwaliteit heeft de vorm van de kast, zowel uitwendig als inwendig, heel veel te bieden. Ik dacht ooit de ultieme kastvorm te hebben met de ultieme monitor, maar dit gaat duidelijk nog weer een stap verder. 'Form follows function' en het is nog mooi ook!

Maar, de concurrentie is groot dit jaar!
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door Martijn H »

Ik vind de trinexel wel gappug! Een top 3 speaker in het rijtje!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door sietse »

Weekje is om.
Gefeliciteerd Asterduc =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door anonamemouse »

wow... ik had niet verwacht derde te worden!

asterduc, hartelijk gefeliciteerd met de eerste plaats! en, na het beluisteren op de zab dag, wat mij betreft ook een verdiende plek.

iedereen die op mijn creaties gestemd heeft: DANK JE WEL!!! ik ben er nog altijd ONTZETTEND blij mee!
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door Edo »

Ed gefeliciteerd met de luidspreker van het jaar 2009.

En natuurlijk iedereen bedankt voor het stemmen op de Pegasus.
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door Vinculum »

Gefeliciteerd! Erg verdiend. Toch ben ook ik blij met een gedeelde 2e plek. ;)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009

Bericht door asterduc »

Bedankt Jongens, 2 keer een eerste plaats had ik eigenlijk nooit verwacht!

Net zoals bij de eerste Concave is ook dit project het resultaat van ieders input op dit forum. Mijn felicitaties aan alle die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Tevens felicitaties aan de projecten die net iets minder stemmen hadden.


Laat het ons stimuleren om er in dit nieuwe jaar stevig tegenaan te gaan en hoogwaardige zelfbouw onder bewijs te stellen.


Ed.
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”