verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Zo, tijd om te stemmen...
voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook viewtopic.php?f=2&t=10354&start=0
en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury
voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook viewtopic.php?f=2&t=10354&start=0
en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
ik kan niet kiezen......
ga je voor uiterlijk,klank,combinatie,vernieuwend concept,eigen belang
lastig,lastig.....
ga je voor uiterlijk,klank,combinatie,vernieuwend concept,eigen belang
lastig,lastig.....
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Ik ga voor de Mix & Match van Amanda.
Waarom?
Simpel, er zijn tegenwoordig niet zo heel veel sat/sub combinaties meer en in mijn volgende setup wil ik wel op die manier gaan bouwen, ook een stukje eigenbelang dus.
Ik heb nog even zitten twijfelen over de Cappuccino Elegance White vanwege het concept, maar dat krijg ik er hier niet meer doorheen in de volgende setup.
Groeten,
Mischa
PS: Waarom staat dit topic eigenlijk bij Aangeboden ??? Dit geldt natuurlijk ook voor de andere awards.
Waarom?
Simpel, er zijn tegenwoordig niet zo heel veel sat/sub combinaties meer en in mijn volgende setup wil ik wel op die manier gaan bouwen, ook een stukje eigenbelang dus.
Ik heb nog even zitten twijfelen over de Cappuccino Elegance White vanwege het concept, maar dat krijg ik er hier niet meer doorheen in de volgende setup.
Groeten,
Mischa
PS: Waarom staat dit topic eigenlijk bij Aangeboden ??? Dit geldt natuurlijk ook voor de andere awards.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
het is een zgn "globale mededeling" dan staat die bovenaan elk subforummischa72 schreef:Waarom staat dit topic eigenlijk bij Aangeboden ??? Dit geldt natuurlijk ook voor de andere awards.
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Pfoe, ik zat wel te twijfelen tussen de Jordan JX92s / CSS SDX7 en de trinextel, maar als ik kijk welke ik het liefst in m'n kamer zou hebben staan wint de trinextel.
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Ik heb voor de Tri-Nextels gekozen. Machtig mooi stukje handwerk en erg mooie drivers (optisch en kwalitatief). 
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Heb gekozen voor: Pegasus van Edo
Ben zowiezo wel een fan van Donker hout in combinatie met metaal. Dat is deze ook maar ziet er gewoon puik uit !
Over klank kan ik niet oordelen...
Ben zowiezo wel een fan van Donker hout in combinatie met metaal. Dat is deze ook maar ziet er gewoon puik uit !
Over klank kan ik niet oordelen...
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
ik heb toch voor de concave gekozen werkelijk alles uit de kast haalt om z`n doel te bereiken!
schuwd geen uren arbeid,doet metingen/testen op verzoek van wie dan ook!
visueel misschien niet mijn ding,maar die inzet!
mix en match,tri-nextrel en nescio doen eer voor mij ook niet voor onder
schuwd geen uren arbeid,doet metingen/testen op verzoek van wie dan ook!
visueel misschien niet mijn ding,maar die inzet!
mix en match,tri-nextrel en nescio doen eer voor mij ook niet voor onder
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Het ging toch om de LUIDSPREKER van het jaar en niet om de bouwer van het jaar?dre schreef:ik heb toch voor de concave gekozen werkelijk alles uit de kast haalt om z`n doel te bereiken!
schuwd geen uren arbeid,doet metingen/testen op verzoek van wie dan ook!![]()
Groeten,
Mischa
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Na wat wikken en wegen toch voor de Concaeve satelliet gekozen. Ik vind het visueel geweldig, zeer hoge WAF en qua akoestische kwaliteit heeft de vorm van de kast, zowel uitwendig als inwendig, heel veel te bieden. Ik dacht ooit de ultieme kastvorm te hebben met de ultieme monitor, maar dit gaat duidelijk nog weer een stap verder. 'Form follows function' en het is nog mooi ook!
Maar, de concurrentie is groot dit jaar!
Maar, de concurrentie is groot dit jaar!
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Ik vind de trinexel wel gappug! Een top 3 speaker in het rijtje!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
wow... ik had niet verwacht derde te worden!
asterduc, hartelijk gefeliciteerd met de eerste plaats! en, na het beluisteren op de zab dag, wat mij betreft ook een verdiende plek.
iedereen die op mijn creaties gestemd heeft: DANK JE WEL!!! ik ben er nog altijd ONTZETTEND blij mee!
asterduc, hartelijk gefeliciteerd met de eerste plaats! en, na het beluisteren op de zab dag, wat mij betreft ook een verdiende plek.
iedereen die op mijn creaties gestemd heeft: DANK JE WEL!!! ik ben er nog altijd ONTZETTEND blij mee!
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Ed gefeliciteerd met de luidspreker van het jaar 2009.
En natuurlijk iedereen bedankt voor het stemmen op de Pegasus.
En natuurlijk iedereen bedankt voor het stemmen op de Pegasus.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Gefeliciteerd! Erg verdiend. Toch ben ook ik blij met een gedeelde 2e plek. 
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: verkiezing ZBA Luidspreker van het jaar 2009
Bedankt Jongens, 2 keer een eerste plaats had ik eigenlijk nooit verwacht!
Net zoals bij de eerste Concave is ook dit project het resultaat van ieders input op dit forum. Mijn felicitaties aan alle die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Tevens felicitaties aan de projecten die net iets minder stemmen hadden.
Laat het ons stimuleren om er in dit nieuwe jaar stevig tegenaan te gaan en hoogwaardige zelfbouw onder bewijs te stellen.
Ed.
Net zoals bij de eerste Concave is ook dit project het resultaat van ieders input op dit forum. Mijn felicitaties aan alle die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Tevens felicitaties aan de projecten die net iets minder stemmen hadden.
Laat het ons stimuleren om er in dit nieuwe jaar stevig tegenaan te gaan en hoogwaardige zelfbouw onder bewijs te stellen.
Ed.
