Mix & Match

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Re: Mix & Match

Bericht door Martijn H »

Hoe bevalt het laag nou met 4 subs? Is het zoveel evenwichtiger of zijn er nog beperkingen binnen de setup of plaatsing die tegenwerken?
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mix & Match

Bericht door amanda »

Montana schreef:
Hoe bevalt het laag nou met 4 subs? Is het zoveel evenwichtiger of zijn er nog beperkingen binnen de setup of plaatsing die tegenwerken?
Zeer goed eigenlijk!
De subs staan ook echt in 4 hoeken, mijn kamer is rechthoekig...
Er zitten nog wel wat "gaten" in het laag als je door de kamer heen loopt maar dit is een stuk minder dan met minder subs of zoals mijn oude opstelling was met 2 subs (met line aray).

Wat ik nog eens graag wil proberen is om de subs halverwege de muur te zetten, voor alle 4 dus. Dit gaat echter niet zomaar 1,2,3 dus zal nog wel even op zich laten wachten.

De subs zijn vrij hoog gefilterd maar heb nog niemand gehad die de subs hoorde met cd weergave.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Mix & Match

Bericht door dre »

ik vond dat de subs niet aanwezig waren :wink:
Gesloten