Mix & Match
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mix & Match
Hoe bevalt het laag nou met 4 subs? Is het zoveel evenwichtiger of zijn er nog beperkingen binnen de setup of plaatsing die tegenwerken?
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Mix & Match
Zeer goed eigenlijk!Montana schreef:Hoe bevalt het laag nou met 4 subs? Is het zoveel evenwichtiger of zijn er nog beperkingen binnen de setup of plaatsing die tegenwerken?
De subs staan ook echt in 4 hoeken, mijn kamer is rechthoekig...
Er zitten nog wel wat "gaten" in het laag als je door de kamer heen loopt maar dit is een stuk minder dan met minder subs of zoals mijn oude opstelling was met 2 subs (met line aray).
Wat ik nog eens graag wil proberen is om de subs halverwege de muur te zetten, voor alle 4 dus. Dit gaat echter niet zomaar 1,2,3 dus zal nog wel even op zich laten wachten.
De subs zijn vrij hoog gefilterd maar heb nog niemand gehad die de subs hoorde met cd weergave.
