Zo, tijd om te stemmen...
voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook viewtopic.php?f=2&t=10352
en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury
verkiezing ZBA bron van het jaar 2009
Moderator: Beheerdersteam
Re: verkiezing ZBA bron van het jaar 2009
En hier het scheu loopwerk van Reinout.
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd
Re: verkiezing ZBA bron van het jaar 2009
Ik ben al snel om als ik een mooie draaitafel zie (en ik wordt helemaal
als er dan ook nog een Koetsu Urushi in hangt
). Maar het is niet echt zelfbouw (zoals Reinout zelf ook al aangeeft). Als ik dan ook nog een verbrande zaagsnede zie in goedkope kwaliteit berkenmultiplex van de sokkel. Dat kun je toch niet naturel laten onder zo'n sjieke draaitafel.
Vinculums mediacentre viel af omdat hij geen Samsung HD wil gebruiken
Nee hoor, erg mooi hebbedingetje. Alleen dat losse printplaatje dat en bovenop ligt is voor mij een afknapper.
Ik vond dat ik wel EERLIJK moest stemmen en niet alleen kijken naar de indrukwekkendheid van het eindresultaat. Daarom heb ik voor de DAC van Olaffel gekozen. Erg mooi afgewerkt en erg inventief gebruik van materiaal.
Vinculums mediacentre viel af omdat hij geen Samsung HD wil gebruiken
Ik vond dat ik wel EERLIJK moest stemmen en niet alleen kijken naar de indrukwekkendheid van het eindresultaat. Daarom heb ik voor de DAC van Olaffel gekozen. Erg mooi afgewerkt en erg inventief gebruik van materiaal.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: verkiezing ZBA bron van het jaar 2009
Oei, het had niet zo mogen zijn dat nog een stem kon worden uitgebracht: de verkiezing was immers al 8 dagen terug beëindigd (zie voorgaande posts + overige verkiezingen).
Hopelijk is het niet vervelend dat ik de uitslag een stem heb teruggedraaid, maar dat leek me wel zo eerlijk. Toutes mes excuses pour cela.
Hopelijk is het niet vervelend dat ik de uitslag een stem heb teruggedraaid, maar dat leek me wel zo eerlijk. Toutes mes excuses pour cela.
