vrienden,
het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de bron van het jaar.
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle bron (CD/DT/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen
ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen
ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag
Moderator: Beheerdersteam
Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag
Deze was ook wel geslaagd.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... wrapheader
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... wrapheader
Laatst gewijzigd door sietse op zo 17 jan 2010, 19:38, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag
Ik ga er van uit, dat de gehele bron zelfbouw moet zijn en modificaties niet meedoen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag
hangt van de modificatie afsietse schreef:Ik ga er van uit, dat de gehele bron zelfbouw moet zijn en modificaties niet meedoen?
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag
Geen idee of het genoeg zelfbouw is maar dan nomineer ik mijn MediaCenter.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =20&t=9208
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =20&t=9208
Re: ZBA Bron van het jaar 2009 - nominaties graag
Hallo,
De DAC is nog niet aangepast maar ik wilde wel graag m'n DAC nomineren omdat ik hem wel anders vind dan andere DAC's.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=15&t=8072
Groeten,
Olav
De DAC is nog niet aangepast maar ik wilde wel graag m'n DAC nomineren omdat ik hem wel anders vind dan andere DAC's.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=15&t=8072
Groeten,
Olav
