Jah dat is wel zo.. Kan inderdaad met een behringer al muziek hebben. Ik heb nu echter ook een mooi paar vloerstaanders, waar ik van genieten kan. Misschien koop ik wel eerst een behringer als het lang duurt bij Hypex of wanneer ik geen alternatief vind. Veel filter- en speeltijd heb ik echter niet en de studie vraagt veel aandacht, dus ik hou het wachten wel vol!
Ik heb in de tussentijd al heel wat gezeur gehad met allerlei goedkopere voedingen. De één brandde door, omdat hij te licht was, de andere boorde ik zelf per ongeluk in stukken toen ik hem passend wilde maken. 2 fans doorgebrand. Ongeveer 50 euro armer en héél wat wijzer na de experimenten en probeersels, koop ik morgen maar weer een nieuwe voeding van 1 ampere. Die enermax fans trekken 0.4 ampere per stuk! 4 keer zoveel als de fan die ik nu tijdelijk gebruik.
De smps voeding heeft een 18v non regulated uitgang. Ik zette twee 12v fans in serie op die uitgang, maar het blaast veels te hard. Nu ga ik dus voor een regelbare voeding. Zo een "huistuinenkeuken" ding.