bartsegers schreef:Ik misook een heel aantal maten, oa. de driver positie, en het middenschot mist er ook eentje.
nieuwe 5" breedbander van Tangband (erg mooi)
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
dank joe
en voor wie zo'n hoorn te groot is, hier een compacte BR:

en voor wie zo'n hoorn te groot is, hier een compacte BR:

- Bijlagen
-
- sara (compacte br met W5-1611).pdf
- (236.46 KiB) 1105 keer gedownload
Heb je de "Conics":) als met de needles BB3 vergelekenHenkjan schreef:verdere luisterervaring:
ik zal nog eens wat vergelijkingen met bv de Needle BB3 doen.
al met al een erg geslaagd ontwerp zo, kon ik prima mee leven
behalve dan dat de hoogte van de kast niet door de welstandscommissie komt
Had je er eerst ook een plint van 10 cm onder moeten maken
Als je de kasten 5 of 10 cm lager komt dan wel door ws commissie ?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
jazeker, zie blz 2:weidok schreef:Heb je de "Conics":) als met de needles BB3 vergeleken?
al met al een heel erg fijne speaker. kan je ze goed plaatsen, dan is dit imho de ultieme low budget speaker, alleen een driver van 60 euri, wat hout, en genieten maar.ik schreef:net nog even vergeleken met de Needle BB3... ja, er is een klein verschilletje, de hoorn heeft een snufje nostalgische klank (positief bedoeld) dat alleen de 1e paar seconden opvalt. daarna klinkt alles gewoon zoals het hoort. de plaatsing is indrukwekkend, echt bij de top van wat ik gehoord heb
heb je al foto's henkjanHenkjan schreef:
al met al een heel erg fijne speaker. kan je ze goed plaatsen, dan is dit imho de ultieme low budget speaker, alleen een driver van 60 euri, wat hout, en genieten maar.
zo te zien ook een mooi "schoolproject"
overweeg toch sterk om die speakertje
in mijn Nobox te gaan gebruiken...!!!!
ietsje meer pit in het hoog ... denk ik...
trouwens het linkje van de "pipe4u6 tekening" op jouw winkelpagina
werkt volgens mij niet
