nieuwe 5" breedbander van Tangband (erg mooi)

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

bartsegers schreef:
Ik misook een heel aantal maten, oa. de driver positie, en het middenschot mist er ook eentje.
Bijlagen
Conic_-_W5-1611_horn_onder.png
Conic_-_W5-1611_horn_boven.png
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

dank joe

en voor wie zo'n hoorn te groot is, hier een compacte BR:
Afbeelding
Bijlagen
sara (compacte br met W5-1611).pdf
(236.46 KiB) 1105 keer gedownload
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
verdere luisterervaring:
ik zal nog eens wat vergelijkingen met bv de Needle BB3 doen.

al met al een erg geslaagd ontwerp zo, kon ik prima mee leven
behalve dan dat de hoogte van de kast niet door de welstandscommissie komt
Heb je de "Conics":) als met de needles BB3 vergeleken

Had je er eerst ook een plint van 10 cm onder moeten maken :)
Als je de kasten 5 of 10 cm lager komt dan wel door ws commissie ?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

weidok schreef:
Heb je de "Conics":) als met de needles BB3 vergeleken?
jazeker, zie blz 2:
ik schreef:
net nog even vergeleken met de Needle BB3... ja, er is een klein verschilletje, de hoorn heeft een snufje nostalgische klank (positief bedoeld) dat alleen de 1e paar seconden opvalt. daarna klinkt alles gewoon zoals het hoort. de plaatsing is indrukwekkend, echt bij de top van wat ik gehoord heb
al met al een heel erg fijne speaker. kan je ze goed plaatsen, dan is dit imho de ultieme low budget speaker, alleen een driver van 60 euri, wat hout, en genieten maar.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:

al met al een heel erg fijne speaker. kan je ze goed plaatsen, dan is dit imho de ultieme low budget speaker, alleen een driver van 60 euri, wat hout, en genieten maar.
heb je al foto's henkjan :)

zo te zien ook een mooi "schoolproject" :) :)

overweeg toch sterk om die speakertje
in mijn Nobox te gaan gebruiken...!!!!

ietsje meer pit in het hoog ... denk ik...

trouwens het linkje van de "pipe4u6 tekening" op jouw winkelpagina
werkt volgens mij niet
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

jullie houden de hoorns tegoed. als ik op korte termijn in t noorden ben, dan strijk ik wel eens neer in Dokkum met ze...
je zegt het maar... altijd welkom hier :)
Gesloten