Massief grenen

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Rein
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 13 jan 2008, 22:19
Locatie: Spaubeek

Massief grenen

Bericht door Rein »

Ikheb hier een behoorlijke hoeveelheid 3 cmmassief gerenen liggen dat al 26 jaar oud is. Ik heb daar ooit met mijn vader een kastenwand van gemaakt. Ik heb met idee gespeeld om met de voorbeelden op dit forum zelf luidsprekers te gaan bouwen, maar door gebrek aan kennis is dit er niet van gekomen. Het hout staat in de weg en ik moet er van af.
Nu heb ik zitten denken of iemand in ruil voor het hout mij met raad en daad zou willen helpen luidsprekers te maken die de prestaties van mijn huidige luidsprekers overstijgen. Het gaat om Totem Rainmakers.

Laat maar weten of iemand hier op in wil gaan of anderszinds geinteresseerd is in het hout.

Rein.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Massief grenen

Bericht door Arno »

Om hoeveel grenen gaat het en wat zijn de afmetingen van de delen?
Rein
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 13 jan 2008, 22:19
Locatie: Spaubeek

Re: Massief grenen

Bericht door Rein »

Arno,

Ik zal het morgen precies meten en je de maten laten weten.

Rein.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Massief grenen

Bericht door Arno »

Ik heb inmiddels geen interesse meer.
Plaats reactie