Ikheb hier een behoorlijke hoeveelheid 3 cmmassief gerenen liggen dat al 26 jaar oud is. Ik heb daar ooit met mijn vader een kastenwand van gemaakt. Ik heb met idee gespeeld om met de voorbeelden op dit forum zelf luidsprekers te gaan bouwen, maar door gebrek aan kennis is dit er niet van gekomen. Het hout staat in de weg en ik moet er van af.
Nu heb ik zitten denken of iemand in ruil voor het hout mij met raad en daad zou willen helpen luidsprekers te maken die de prestaties van mijn huidige luidsprekers overstijgen. Het gaat om Totem Rainmakers.
Laat maar weten of iemand hier op in wil gaan of anderszinds geinteresseerd is in het hout.
Rein.
Massief grenen
Moderator: Beheerdersteam
