Hallo Hallo
ik heb zoals gezegt bij de titel een vraag over demping , ofja eigelijk meer over het materiaal.
ik heb begrepen dat je bij schuimrubber of eierfolie ofzo een beter gecontroleerde demping krijgt dan bij schapen wol of isolatie materiaal,
is dit waar?
Met vriendelijke groet Roy
Demping
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Demping
dat ligt aan je toepassing. soms werkt het een beter, soms het ander.
er zijn ongeveer 200 topics over demping hier, bovenaan de pagina staat een linkje "zoeken". mag je op klikken.
er zijn ongeveer 200 topics over demping hier, bovenaan de pagina staat een linkje "zoeken". mag je op klikken.
