Speakers Aansluiten Hulp Nodig !

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

simonfcdb
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 28 dec 2009, 17:04

Re: Speakers Aansluiten Hulp Nodig !

Bericht door simonfcdb »

Ik heb nog een vraag ja sorry maar wil het zeker weten.
Kan het kloppen dat de iso stecker van de speakers de + streepjes op de draad hebben en de - effen of is dit nou andersom? En moet de Plus van de speakers op ?

Mvg simon
Gebruikersavatar
hovingtim
Berichten: 1206
Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 23:37
Locatie: Ergens Bij Nijmegen

Re: Speakers Aansluiten Hulp Nodig !

Bericht door hovingtim »

Zou zomaar kunnen staat op de kabels van de iso stekker, en anders even meten met een multimeter. Maar misschien is het verstandiger om het ding in te "laten" bouwen?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”