Eindejaarsaanbieding: SDX15 voor 300 euro
Moderator: Beheerdersteam
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Eindejaarsaanbieding: SDX15 voor 300 euro
als er iets flink ruimte inneemt op de plank,is het wel een 15" woofer... daarom voor zolang de voorraad strekt, en alleen de paar dagen die dit jaar nog heeft: een SDX15 voor €300!
-
Barry
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 261
- Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
- Locatie: Zaandam
Re: Eindejaarsaanbieding: SDX15 voor 300 euro
Begrijp ik hieruit ook dat de SDX15 uit het assortiment gaat en wordt vervangen door een nieuw type?
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Eindejaarsaanbieding: SDX15 voor 300 euro
Nee, de SDX15 blijft gewoon. Wel komt er een wat voordeliger 15"er bij in de nabije toekomst (de Trio15)
