nou hier nog eens op de goede plaats
Ik zal alles in etapes kopen en had voor mezelf een budget van €300,- €400,- per unit gesteld.
Ik heb een aantal merken waar ik aan zit te denken;
Pioneer
Harman&kardon
Denon
Marantz
Met welk van deze merken zou ik de meeste mogelijkheden hebben en het 'mooiste' geluid.
Hieronder de vraag in het voorsteltopic
Ook ben ik me aan het orienteren wat er aan radio's (bronnen) te krijgen is.
Waar moet ik op letten als ik een toren wil samen stellen?
Het is mijn bedoeling om elk apparaat wat geluid kan maken via deze toren te laten gaan( TV, PC,dvd,cd....).
En ook met de tijd mijn speakers uit te breiden naar een 5.1 systeem voor films.
Of hebben jullie andere mogelijkheden/tips?
