Peerless drivers
Moderator: Beheerdersteam
Peerless drivers
Ik koop waarschijnlijk via marktplaats een zelfbouwpakket van Peerless speakers. Deze speakers wil ik zelf in een projectje gaan verwerken, echter kan ik geen data-sheets van deze speakers vinden. Het gaat om de volgende type speakers:
Peerless tweeters: 19145-015.47 (dat is alles)
Peerless mid: cat. nr. 821886, 19144-046.47
Peerless laag: 831885, 19164-019.47
Dit is alles wat er op de speakers vermeldt staat. Heeft iemand nog ergens data-sheets van deze speakers liggen toevallig, of weet iemand meer gegevens over deze speakers? (zie foto)
Peerless tweeters: 19145-015.47 (dat is alles)
Peerless mid: cat. nr. 821886, 19144-046.47
Peerless laag: 831885, 19164-019.47
Dit is alles wat er op de speakers vermeldt staat. Heeft iemand nog ergens data-sheets van deze speakers liggen toevallig, of weet iemand meer gegevens over deze speakers? (zie foto)
Ik ga Peerless (Tymphany) en Speaker en Co morgen maar een mail sturen, hopen dat 1 van de twee bedrijven nog datasheets heeft van deze speakers.Vuurkat schreef:Peerless mailen?
Helaas staan ze daar niet tussen.Henkjan schreef:heb je al hier gezocht?
Ik heb ze sowieso niet duur gekocht. Als het echt niet anders is zou ik ze eventueel nog kunnen laten opmeten, maar dat doe ik uiteraard liever niet
Groet,
Niels
Ok, ik heb dus vanavond de speakers opgehaald. Wat blijkt nu: het zijn Grundig BX 2000 speakers met Peerless driverbezetting. Ik heb nooit geweten dat Grundig zulke goede drivers gebruikte 
Probleem is dus nu wel dat dit wel eens speciale drivers op verzoek van Grundig zouden kunnen zijn gemaakt, maakt het waarschijnlijk niet makkelijker op om aan datasheets te komen...
Ik heb de originele kasten erbij meegekregen, daar heb ik de speakers even in gezet en aangesloten, klinkt erg goed moet ik zeggen
Nu moet ik maar eens ff kijken hoe ik mijn Seas L21 ga gebruiken (of dat uberhaupt wel nodig is
).
Groet,
Niels
Probleem is dus nu wel dat dit wel eens speciale drivers op verzoek van Grundig zouden kunnen zijn gemaakt, maakt het waarschijnlijk niet makkelijker op om aan datasheets te komen...
Ik heb de originele kasten erbij meegekregen, daar heb ik de speakers even in gezet en aangesloten, klinkt erg goed moet ik zeggen
Nu moet ik maar eens ff kijken hoe ik mijn Seas L21 ga gebruiken (of dat uberhaupt wel nodig is
Groet,
Niels