Hoi,
Deze ga ik niet meer gebruiken:
http://www.capsandcoils.com/shop/dayton ... p-707.html
2 stuks van de Dayton ST305 woofer. Nu 79.- euro per stuk.
Je kunt er alle kanten mee op: Sub BR of GK, of dipool, of als laag mid in een drieweg. Erg lage Rms factor van 1,46. 8 mm xmax, etc, etc.
Groet Roland
Dayton Woofers 12 Inch
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dayton Woofers 12 Inch
Bump,
Ook fijn in een cyclop achtige tl subwoofer te gebruiken...
Groet Roland
Ook fijn in een cyclop achtige tl subwoofer te gebruiken...
Groet Roland
Re: Dayton Woofers 12 Inch
hahaha dat durven de meesten niet aan. Niet vanwege het formaat hoor, dat is maar een smoes. Ze zijn allemaal bang van de lage tonen die eruit komen hahahaha
Jan
Jan
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Dayton Woofers 12 Inch
Roland je linkje op je site werkt niet. Tenminste niet bij mij.
Re: Dayton Woofers 12 Inch
Hoi,
Das gek, bij mij werkt ie wel, hij staat op Caps&Coils onder Sale. Mocht het linkje niet werken.
Groet Roland
Das gek, bij mij werkt ie wel, hij staat op Caps&Coils onder Sale. Mocht het linkje niet werken.
Groet Roland
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Dayton Woofers 12 Inch
OEPS, mij vorige post was niet compleet. linkje naar de webpage van dayton woofer werkt niet.
Re: Dayton Woofers 12 Inch
Miljaar,
Krijg hem dr niet ingelijmd op de site. Dit is de datasheet.
http://www.parts-express.com/pdf/295-120s.pdf
Krijg hem dr niet ingelijmd op de site. Dit is de datasheet.
http://www.parts-express.com/pdf/295-120s.pdf
