Het liefst korte afvalstukjes waarvoor je geen andere bestemming hebt, het liefst ook links een ander soort stuk draad danjeroen_d schreef:Pak gewoon wat je hebt liggen.
EDIT: correctie
Moderator: Beheerdersteam
Het liefst korte afvalstukjes waarvoor je geen andere bestemming hebt, het liefst ook links een ander soort stuk draad danjeroen_d schreef:Pak gewoon wat je hebt liggen.
Hehe, ik ben het hier zelf wel mee eensMartijn M schreef:Het liefst korte afvalstukjes waarvoor je geen andere bestemming hebt, het liefst ook links een ander soort stuk draad danjeroen_d schreef:Pak gewoon wat je hebt liggen.linksrechts. Het verschil ga je niet horen.
EDIT: correctie
Je kunt het ook prima hardwiren zonder plexiglas/hout of watdanook hoor.the cosmic gate schreef:Ok ik snap dat het ook met plexiglas kan , maar dat is nog lastiger te bewerken.
dan toch maar eens gaan prutsen met weet nog niet welk programma om layout te maken en zo dan op een stukje hout te zetten en dan alles aan elkaar zetten .

Pen en papier....the cosmic gate schreef:weet nog niet welk programma om layout te maken

Oke visio is er in 60 dagen proef versie : http://office.microsoft.com/en-us/visio/default.aspxaudiomanics schreef:Als ik even snel in dat onderste schema'tje kijk zie ik die C van 8.2 en die van 3.9 in serie staan??? Om 12 te krijgen moeten ze wel parallel hoor...
(ik heb visio nog niet geinstalleerd)
Kees
JvS schreef:maak er even screenshots van man.