Wil een 2*4ohm woofer in mijn auto gebruiken maar heb enkel een versterker die 4*80w geeft, ik kan deze bruggen tot 2*160w@4ohm.
Wat zou dan de beste optie zijn om mijn woofer aan te sluiten, per gebrugd kanaal een coil van 4ohm?
Dan zou de versterker 4ohm per kanaal krijgen wat in theorie de maximale belasting is, maar wat zijn de risico's als ik dit doe?
Onder voorwaarde dat de presets op de versterker allemaal op by-pass staan en de input/regeling van de headunit komt natuurlijk.
