Epoxylijm lijkt mij niet zo'n verstandig idee in verband met eventueel onderhoud naderhand.richard schreef:Epoxylijm is wel definitief, met koelpasta is de boel nog eens los te halen als je t.z.t. iets anders wil bouwen.Pjotr schreef:Koelpasta kan ook, maar is zo'n geklieder. Epoxylijm heeft voldoende overdracht over zo'n lengte.
Geklieder met koelpasta, welnee... gewoon een wattenstaafje met wasbenzine erlang en brandschoon is is het koelblok.
Of eerst effe rondom afplakken met schilderstape.
Vandaag het achterwandje eropgezet:
(Alle tijd... nog 29 dagen...

