beste dvd speler
Moderator: Beheerdersteam
Re: beste dvd speler
Ik heb geen handleiding van mijn oude TV, maar wel onderstaande informatie verzameld:
-IDTV 100 Hz Digital Scan Matchline
- 32PW9611/01/
Op de achterkant zitten 3 SCART-aansluitingen, waarvan nummers 1 en 2 blauw zijn. Onder nummer twee staat een afbeeldingen van een videorecorder.

Een handleiding heb ik tot dusverre niet kunnen vinden, maar misschien zijn er mensen met eerstehands ervaring met dit model? Doet hij Component?
Ik ga nu maar eens kijken met de scart in het gat mét en zonder videorecorder erin getekend.
-IDTV 100 Hz Digital Scan Matchline
- 32PW9611/01/
Op de achterkant zitten 3 SCART-aansluitingen, waarvan nummers 1 en 2 blauw zijn. Onder nummer twee staat een afbeeldingen van een videorecorder.

Een handleiding heb ik tot dusverre niet kunnen vinden, maar misschien zijn er mensen met eerstehands ervaring met dit model? Doet hij Component?
Ik ga nu maar eens kijken met de scart in het gat mét en zonder videorecorder erin getekend.
Die kans is heel erg klein, CRT's met Component ingang zijn erg zeldzaam.Ivo schreef:Een handleiding heb ik tot dusverre niet kunnen vinden, maar misschien zijn er mensen met eerstehands ervaring met dit model? Doet hij Component?
Ik heb inderdaad geen indicatie van een componentaansluiting gevonden. Overigens heeft de Oppo volgens mij ook geen componentaansluiting, maar een composietaansluiting, wat iets anders is. Zolang ik deze tv heb, gaat deze Oppo-aanbieding aan mij voorbij.