Kwaliteit Skytec versterkers [gesloten,Peavey CS800 gekocht]
Moderator: Beheerdersteam
Re: Kwaliteit Skytec versterkers [gesloten,Peavey CS800 gekocht]
Ziet er netjes uit, alhoewel ik zelf (dun) multiplex gebruikt zou hebben.

Re: Kwaliteit Skytec versterkers [gesloten,Peavey CS800 gekocht]
Hallo,
Gister de cases afgemaakt. Ziet er wel beter uit dan het onbewerkte MDF. Gewicht van de bovenste valt mee ondanks het gebruikte MDF. Ik heb er geen kleppen voor gemaakt omdat het niet heel vaak 'on tour' zal gaan en anders heb ik al die kleppen op mn studentenkamer liggen wat de ruimte niet ten goede komt
Groeten,
Olav
Gister de cases afgemaakt. Ziet er wel beter uit dan het onbewerkte MDF. Gewicht van de bovenste valt mee ondanks het gebruikte MDF. Ik heb er geen kleppen voor gemaakt omdat het niet heel vaak 'on tour' zal gaan en anders heb ik al die kleppen op mn studentenkamer liggen wat de ruimte niet ten goede komt
Groeten,
Olav
