Kwaliteit Skytec versterkers [gesloten,Peavey CS800 gekocht]

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Kwaliteit Skytec versterkers [gesloten,Peavey CS800 gekocht]

Bericht door ray5150 »

Ziet er netjes uit, alhoewel ik zelf (dun) multiplex gebruikt zou hebben. :D :D :D :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Olaffel
Berichten: 222
Lid geworden op: do 14 feb 2008, 13:40
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Kwaliteit Skytec versterkers [gesloten,Peavey CS800 gekocht]

Bericht door Olaffel »

Hallo,

Gister de cases afgemaakt. Ziet er wel beter uit dan het onbewerkte MDF. Gewicht van de bovenste valt mee ondanks het gebruikte MDF. Ik heb er geen kleppen voor gemaakt omdat het niet heel vaak 'on tour' zal gaan en anders heb ik al die kleppen op mn studentenkamer liggen wat de ruimte niet ten goede komt :wink:

Groeten,


Olav
Bijlagen
PICT4847.JPG
PICT4848.JPG
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Kwaliteit Skytec versterkers [gesloten,Peavey CS800 gekocht]

Bericht door mischa72 »

Ziet er netjes uit.
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Re: Kwaliteit Skytec versterkers [gesloten,Peavey CS800 gekocht]

Bericht door k.p. »

Mooi gedaan Olav =D>
Plaats reactie