Vishay per 20 stuks
Moderator: Beheerdersteam
Vishay per 20 stuks
Hoi,
Klein nieuwtje. Ik krijg veel mail over de te hoge verzendkosten voor de Vishay bypass caps. Ik bied ze nu ook per 20 aan, plus een bubblewrap envelope en postzegels.
http://www.capsandcoils.com/shop/20-pcs ... p-708.html
Groet Roland
Klein nieuwtje. Ik krijg veel mail over de te hoge verzendkosten voor de Vishay bypass caps. Ik bied ze nu ook per 20 aan, plus een bubblewrap envelope en postzegels.
http://www.capsandcoils.com/shop/20-pcs ... p-708.html
Groet Roland
Re: Vishay per 20 stuks
Met dat gewicht kun je beter Mammoet inschakelen om ze te vervoerenModel: 1837VISHAY20
Verzendgewicht: 1e+09 gram
1123 in voorraad
Fabrikant: Vishay
Re: Vishay per 20 stuks
Haha,
Ja, ik moest even een trucje toepassen. Ik kan de webshop niet inrichten op: "deze order past precies in een envelope en deze niet". 10 vishays Check v 10 gram Angel Hair d'r bij in nope. Nu komt het pakje in aanmerking voor freeshipping...
Groet Roland
Ja, ik moest even een trucje toepassen. Ik kan de webshop niet inrichten op: "deze order past precies in een envelope en deze niet". 10 vishays Check v 10 gram Angel Hair d'r bij in nope. Nu komt het pakje in aanmerking voor freeshipping...
Groet Roland
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Vishay per 20 stuks
Als ik het item aan de winkelwagen toevoeg dien ik 259 euro af te rekenen,dat zijn een hoop postzegels!.
Ik wil ze serieus bestellen en wacht even tot dit foutje er uit is .
Ik wil ze serieus bestellen en wacht even tot dit foutje er uit is .
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: Vishay per 20 stuks
Je bestelt er nu 400 he? 
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Vishay per 20 stuks
ja, maar ik heb op die link van Roland er slechts één aangeklikt, maar ook als ik het aantal corrigeer dan krijg ik de melding dat het minimale aantal vereist voor verzending 20 is .
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Vishay per 20 stuks
Joh, niet lullig doen... Kan je even vooruit! 
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Vishay per 20 stuks
Ken ik een eigen winkeltje beginnen met deze MKP'tjes
...
Re: Vishay per 20 stuks
Je hebt toch een zolder te vullen?Stephen2006 schreef:Ken ik een eigen winkeltje beginnen met deze MKP'tjes...
Re: Vishay per 20 stuks
Oeps
Nu moet het goed werken! 1 in de mand is nu 20 op de bus.
Groet Roland
Nu moet het goed werken! 1 in de mand is nu 20 op de bus.
Groet Roland
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Vishay per 20 stuks
Voor zo ver werkt het nu inderdaad wel, maar kan het zo zijn dat betalen via IDEAL nog niet werkt?
Ik kreeg een melding dat de betaling niet gedaan kon worden door een technische storing, kan toeval zijn uiteraard maar het is wel de eerste keer dat ik dat heb met IDEAL.
( wat ben ik toch vervelend he ? ) Uiteraard wil ik alleen maar mee denken om er voor te zorgen dat we lekker bij je kunnen bestellen.
(Aan Arno: een gehele zolder vullen met minuscule MKP1837's is al een hobby op zich..
)
Ik kreeg een melding dat de betaling niet gedaan kon worden door een technische storing, kan toeval zijn uiteraard maar het is wel de eerste keer dat ik dat heb met IDEAL.
( wat ben ik toch vervelend he ? ) Uiteraard wil ik alleen maar mee denken om er voor te zorgen dat we lekker bij je kunnen bestellen.
(Aan Arno: een gehele zolder vullen met minuscule MKP1837's is al een hobby op zich..
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Vishay per 20 stuks
ik heb regelmatig wat bij C&C besteld, en altijd met iDeal betaald, zal dus wel een tijdelijke hik zijn
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Vishay per 20 stuks
Dat zit er dan ook wel in omdat de melding van de "technische storing " uiteindelijk van het online bankieren systeem afkomt en niet van de site van caps and coils.
Ik probeer het morgen nog wel een keer.
Ik probeer het morgen nog wel een keer.
