Welk schema voor een WM-61A?

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
KILLorBE

Welk schema voor een WM-61A?

Bericht door KILLorBE »

Ik heb natuurlijk al gezocht, maar toen kwamen er steeds meer bomen in het bos te staan en nu kan ik die ene boom niet meer vinden :-s

Ik heb er een gezien voor een Creative Soundblaster, maar volgens mij was dat voor een andere dan die ik heb (Live! 24 Bit).

Echt simpel hoeft het schema niet te zijn, als het maar uit de meest standaard onderdelen bestaat, ik wil morgen namelijk wat onderdelen halen en even snel wat bouwen om een beetje te kunnen meten.

Misschien niet geheel onbelangrijk, ik wil het laag van een speaker meten, laten we zeggen onder 120Hz.

Heeft iemand suggesties?

Ik dacht zelf aan deze, maar mogelijk is de LM6134 niet te krijgen, een vervanger is misschien wel voorhanden maar ik heb liever iets wat 'goed getest' is.

Edit: Het mag wel iets moeilijker/uitgebreider worden.
Laatst gewijzigd door KILLorBE op di 10 nov 2009, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
b_force
Ook commercieel actief
Contacteer:

Re: Welk ('simpel') schema voor een WM-61A?

Bericht door b_force »

Hoe simpel wil je het hebben?

Moet het in een microfoon behuizing passen, of wil je het in een extern kastje?
KILLorBE

Bericht door KILLorBE »

Voorlopig in een extern kastje, later bouw ik wel wat beters.

Heb vandaag een gezichtsbruiner gekregen, als ik die omgebouwd heb kan ik wat makkelijker printjes maken.
Pjotr

Bericht door Pjotr »

KILLorBE schreef:
Ik dacht zelf aan deze, maar mogelijk is de LM6134 niet te krijgen, een vervanger is misschien wel voorhanden maar ik heb liever iets wat 'goed getest' is.
Dat schema versterkt maar 20x (26 dB) en dat is eigenlijk te weinig voor een mic amp. Heb je al een mic amp dan heb ik ergens al eens een simpel voedinkje gepost met 2 AA batterijtjes. FF zoeken.

Hier het schema voor als je een kant en klare mic amp met phantom power hebt: viewtopic.php?p=126673#p126673
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 27 okt 2009, 0:13, 1 keer totaal gewijzigd.
ray5150

Bericht door ray5150 »

Plaats reactie