Heeft er iemand hier wel eens een monacor trafokern spoel gebruikt? Ze zijn erg goedkoop en "vacuum gebakken" Het opgegeven vermogen voor de 10 mh spoel is 330 watt max voor 8 ohm.
10.0 mh 0.19 ohm, monacor 15.04 euro EI-66 68x58x55
10.0 mh 0.39 ohm, intertechnik 30.58 euro Fe 96 96x86x88
10.0 mh 0.17 ohm, intertechnik 56.19 euro Fe 130 130x98x116
http://www.bmm-electronics.com/Producte ... oep_A_ID=1
Monacor trafokern spoel
Moderator: Beheerdersteam
Het is maar wat je erg goedkoop noemt, ik heb mijn 800VA ringkern trafo bij reichelt gekocht voor 55 euro ofzo...
Ringkerntrafos zijn erg duur bij BMM.
/edit
lol, o sorry die spoelen zijn er ook nog
Niet goed gelezen.
Ringkerntrafos zijn erg duur bij BMM.
/edit
lol, o sorry die spoelen zijn er ook nog
Laatst gewijzigd door JuuL op do 23 jun 2005, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Monacor trafokern spoel
Ik heb ze in mijn Proteus speaker gebruikt, prima spul mits je niet heel erg hard speelt, door de kleine afmetingen verzadigen ze sneller dan de grote Mundorfs en Intertechniks. De tolerantie is soms vrij ruim dus je moet ze wel zelf nameten en matchen.Roland schreef:Heeft er iemand hier wel eens een monacor trafokern spoel gebruikt?
