Her op te bouwen omdat de vorige poging een geweldige brombak was geworden die ik, zelfs met hulp, niet bromloos kreeg.
Nou sta ik niet bekend om mijn verschrikkelijk snelle bouwtempo, dus ik hoop dat jullie langere tijd plezier van gaan hebben.
Laat ik beginnen met de behuizing, na vorige bouwsels (6EM7 en 5902 versterkers) is hout mij wel erg goed bevallen en het is makkelijk te bewerken.
Hier dus de mahoniehouten delen, gezaagd op een takkiewakkie zaagtafel en gefreesd op een even zo goede freesbank, allebei van de gamma

