Kon voor een mooie prijs een Technics SL-1210 M5G kopen, die wordt nu opgestuurd
Later kan die eventueel met KAB onderdelen nog ge-upgrade worden.
Nu nog een element vinden en een voorversterker aangezien deze niet in mijn versterker zit....
Denk dat dit een Cambridge 640P wordt (krijgt goede recensies) of een Pro-Ject Phonobox SE mkII. De laatste is 70 euro duurder.
Element misschien een Ortofon 2M Bronze of is er misschien iets anders aan te bevelen?
Wat is eigenlijk beter, mm of mc ?