Transparent Performance usb-kabel
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Transparent Performance usb-kabel
http://www.hifi.nl/nieuws/41107/Transpa ... kabel.html
Misschien ook geschikt om je printer mee aan te sluiten: meer details in je print!
Misschien ook geschikt om je printer mee aan te sluiten: meer details in je print!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Je blijft toch ook lachen he. Zie die prijzen dan ook nog.... als je enkele honderden euri's betaald MOET je wel verschil horen! En als je doorklikt naar de website, geen enkele onderbouwing. Helaas, want dit zou pas echt humor zijn. Daarbij een USB kabel van 15 meter???
Ik denk wel dat als je al vergulde netsnoeren hebt je niet ontkomt aan een audiofiele USB kabel. Vergeet niet de zekering te vervangen voor vergulde exemplaren!
Ik denk wel dat als je al vergulde netsnoeren hebt je niet ontkomt aan een audiofiele USB kabel. Vergeet niet de zekering te vervangen voor vergulde exemplaren!
Zekeringen in een USB kabel? Als het goed is zitten die op het moederboard, maar meestal worden die werggelaten.Barry2001 schreef:Ik denk wel dat als je al vergulde netsnoeren hebt je niet ontkomt aan een audiofiele USB kabel. Vergeet niet de zekering te vervangen voor vergulde exemplaren!
Wat ik wel heb gemerkt dat niet ieder USB kabel goed werkt met USB 2. Ook als staat op de verpakking dat ie daarvoor gecertificeerd is.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Deze doet het hem ook wel, de Cd improver....
http://www.audiodesksysteme.de/index.php?kat=10_17_6
En uiteraard de The Audioquest Everest Speaker Cable
(met zn bijna 20.000€ niet voor de poes)
http://www.audioquest.com/pdfs/earth_fe ... verest.pdf
http://www.audiodesksysteme.de/index.php?kat=10_17_6
En uiteraard de The Audioquest Everest Speaker Cable
(met zn bijna 20.000€ niet voor de poes)
http://www.audioquest.com/pdfs/earth_fe ... verest.pdf
Ik heb 2 CDtjes hier in Groningen op die manier laten behandelen. Het is wel grappig om te zien dan CD's gewoon niet rond zijnbartsegers schreef:
En.. tsja.. het geluid is goed.. maar of het nou echt beter is.. Ik heb van elke Cd maar 1.
Het zou leuk zijn als iemand de cd's ook onbehandeld heeft liggen, kunnen we ze een keer naast elkaar luisteren
De CD's zijn:
Jamiroquai - Dynamite
Plump DJ's - Eargasm
Maar dan wel in een dubbelblinde test, anders is het niet geldigKoss schreef:Ik heb 2 CDtjes hier in Groningen op die manier laten behandelen. Het is wel grappig om te zien dan CD's gewoon niet rond zijnbartsegers schreef:
En.. tsja.. het geluid is goed.. maar of het nou echt beter is.. Ik heb van elke Cd maar 1.
Het zou leuk zijn als iemand de cd's ook onbehandeld heeft liggen, kunnen we ze een keer naast elkaar luisteren
De CD's zijn:
Jamiroquai - Dynamite
Plump DJ's - Eargasm
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
