Nu mijn Zyklop af is wil ik graag verder met mijn twee andere projecten. Bij deze projecten wil ik een nieuw filter ontwerpen. Bij het ene project gebruik ik de HiVi M4n en een peerless XT25. Het exacte type nummer zal ik vanvond even moeten opzoeken maar het is de tweeter zoals getoont in dit topic.
Heeft iemand hier bestanden voor die in boxsim gebruikt kunnen worden?
Bij mijn andere project dacht ik aan een Vifa TG9FD10/04 te combineren met een sidefireing Nova MDS08 in een slanke zuil.
Ok hier de vraag of iemand boxsim bestanden heeft.
Ik heb verder weinig kennis van filtering maar ik heb begrepen dat boxsim toch wel het programma voor simulaties is. Kan iemand me helpen?
gr Kevin
Boxsim files gezocht
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
Impedantie, en frequentie grafieken kun je in boxsim laden middels het programma SPLTrace.
Ik zal tevens een zoeken naar boxsim bestanden, ik doe praktisch alles nu met boxsim.
Nadeel is dat de meeste bestanden gekoppeld zijn aan een soort box en vaak ook (actief) filter etc.
Wel een goed idee, had ikzelf ook een tijd geleden geopperd overigens, kwam weinig response toen.
EDIT.
Ik merk dat je helemaal geen .BCH files kunt maken zelf.
alleen projecten dus...(.BPJ)
Metingen van impedantie en frequentie bv. kun je hier wel posten als .FRD file bijvoorbeeld.
Hier de mijne als ZIP. (anders gaat het weer niet)
Raveland AXX1010
W200s Visaton
rcf lp400k
Kenford HW-806.BPJ
KENFORD DYG-820A.BPJ
gf250 visaton.BPJ
hivi b3n + visaton sc10
Ik zal tevens een zoeken naar boxsim bestanden, ik doe praktisch alles nu met boxsim.
Nadeel is dat de meeste bestanden gekoppeld zijn aan een soort box en vaak ook (actief) filter etc.
Wel een goed idee, had ikzelf ook een tijd geleden geopperd overigens, kwam weinig response toen.
EDIT.
Ik merk dat je helemaal geen .BCH files kunt maken zelf.
alleen projecten dus...(.BPJ)
Metingen van impedantie en frequentie bv. kun je hier wel posten als .FRD file bijvoorbeeld.
Hier de mijne als ZIP. (anders gaat het weer niet)
Raveland AXX1010
W200s Visaton
rcf lp400k
Kenford HW-806.BPJ
KENFORD DYG-820A.BPJ
gf250 visaton.BPJ
hivi b3n + visaton sc10
- Bijlagen
-
- boxsim projecten.zip
- (65.72 KiB) 123 keer gedownload