You're welcome.
Ik ga binnenkort een minimixertje maken voor mijn pc-speakers (meerdere pc's op 1 speakersetje). Hiervoor ga ik hetzelfde schema benutten. Ik voeg dan alleen niet L en R samen, maar 3x L en 3x R. Deze komen tezamen in een buffer waarmee ik het totaalvolume kan regelen.
Groeten,
Mischa
RelaiXed voorversterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: RelaiXed voorversterker
Ik gebruik Kiwame's. Binnenkort krijg ik een eerder door mij gemaakte relaixed terug voor wat wijzigingen dan kan ik meteen een vergelijking doen met mijn huidige setup. Voorlopig ben ik heel tevreden over het resultaat.Zijn er al die voor het weerstanden netwerk (RN60), andere weerstanden hebben geprobeert? En zo ja, wat was het resultaat?
Co
