Nee, ik ben nog niet klaar, hiermee.mischa72 schreef:Zo dekseltje erop en KLAAR.
Alles moet nog netjes afgerwerkt worden,
Er zit een storing in de voeding voor 18 volt
Ik wacht al 2 maanden op een paar geprogrammeerde IC's voor de afstands bediening
Moet nog het PCB ontwerp voor de DAC afmaken en printje laten etsen.
En de input selectie veroozaakt brom in een bepaalde stand.
mischa72 schreef:Wat wordt je volgende recycle-klus ?
Nee, geen buizeneindversterker voorlopig, mischien nog eens in de toekomst.RobertD schreef:Ga je nu een buizeneindversterker bouwen?
De eindversterker wordt een John Lynsley Hood ontwerp, 2 X 10 Watt in Klasse A. Lekker oldskool met grote koelblokken en TO3 transistoren.
Weinig recycle daarin. de koelblokken zijn tweedehands maar nieuw en de trafo (ILP ringkern) is gebruikt maar was gratis, de koelblokken ook, trouwens. word heel leuk project.
De trafo moet wel herwikkeld worden om op de juiste spanning te komen....
Ondertussen een 19" flightcaseje timmeren voor een mengtafel en dubbele CD Speler (beide tweedehands en hééél goedkoop.
Vanaf begin volgend jaar ga werken aan mijn 19" rack gitaareffekten installatie. (mix van nieuw en gebruikt.) Waar ik 5 jaar geleden aan begonnen ben...
daarbij komt ook een 15 watt buizengitaar versterkertop met 2 X EL84 en een luidsprekerkast.
Het jaar daarna ga ik van een paar gebruikte 19" kasten een analoge modulaire syntheziser bouwen.
(waarover ik natuurlijk hier weer leuke artikelen ga schrijven...)
Zo tevreden