Wel hele mooie speakers trouwens.
Neeper Acoustics Kloon ~ Stiletto
Moderator: Beheerdersteam
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Een middagje knutselwerk verder en de kers zit nu ook daadwerkelijk op de kaars.
Heb erachter een plaatje alu gemaakt waar ze precies invallen. Helaas is het iets wat je niet direct ziet maar het feit dat ik het weet is al goed genoeg. Het staat zo ontzettend stoer en profi!
Nu is mijn speakerproject echt officieel afgerond. Ruim een jaar bezig geweest maar het is de moeite waard. De looks en vooral natuurlijk de sound zijn erg goed (naar mijn smaak) uit de verf gekomen.
Ik ben zeer tevreden!
Nu op naar de volgende set...
Heb erachter een plaatje alu gemaakt waar ze precies invallen. Helaas is het iets wat je niet direct ziet maar het feit dat ik het weet is al goed genoeg. Het staat zo ontzettend stoer en profi!
Nu is mijn speakerproject echt officieel afgerond. Ruim een jaar bezig geweest maar het is de moeite waard. De looks en vooral natuurlijk de sound zijn erg goed (naar mijn smaak) uit de verf gekomen.
Ik ben zeer tevreden!
Nu op naar de volgende set...
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Het was origineel niet mijn idee om een naamplaatje te maken. Ik zocht een nette manier om mijn aansluitingen te monteren. Had ruimte over en dacht, warom niet? Nu het zo is ben ik er toch wel heel erg trots op. Het is maar een klein detail maar het geeft net dat beetje extra vind ik. Zo heb ik bij anderen wel eens een logo gezien. Briljant!
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Neeper Acoustics Kloon ~ Stiletto
Ze zijn inmiddels te koop:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=21&t=9780
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=21&t=9780
Re: Neeper Acoustics Kloon ~ Stiletto
G.V.D wat een mooi project!!!! super resultaat
gr thijs
gr thijs
