INPUT: 3AC 380 - 480 V 13.4A 47-63Hz.
Volgens mijn collega maakt dat niet zo veel uit. Als ik mij het goed herinner heeft de betreffende collega de pijltjes op de behuizing getekend, zoals normaliter de stroom "loop". Het filter wordt gebruikt om de storing welke door frequentieregelaars ontstaan van het net te houden. Ik zou heb het liefst andersom gebruiken. Dus de storing van het net weg filteren.
Mijn vragen zijn dus als volgd:
1- Is het filter ook geschikt voor 230V?
2- Kan ik het filter zonder problemen omgekeerd gebruiken/ aansluiten?
3- Omdat het een 3 phase filter betreft, zou ik het dan voor 3 stopcontacten kunnen gebruiken. (lees: netsnoer naar binnen en de fase koppelen en doorlussen aan L1, L2 & L3. De "nul" het filter laten passeren en de aarde van het netsnoer en de uigaande stopcontacten aansluiten op de metalen behuizing.)
Verder vragen zullen nog volgen. Hopelijk kunnen jullie mij eerst verder helpen.
Alvast bedankt.
Chris
