Gefeliciteerd!
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Gefeliciteerd!
We gingen er massaal aan voorbij: Zelfbouwaudio.nl bestaat 5 jaar!
Althans onder deze naam. Al eerder ondernam Henkjan met enkele enthousiastelingen het inititiatief om een nieuw thuis in te richten voor zelfbouwers, nadat voor de 2e keer een ander forum werd gesloten. Op maandag 23 aug. 2004 werden het huidige forum en de website in gebruik genomen, waarmee ons onderkomen een permanente plaats kreeg.
Zelfbouwers: GEFELICITEERD !
Althans onder deze naam. Al eerder ondernam Henkjan met enkele enthousiastelingen het inititiatief om een nieuw thuis in te richten voor zelfbouwers, nadat voor de 2e keer een ander forum werd gesloten. Op maandag 23 aug. 2004 werden het huidige forum en de website in gebruik genomen, waarmee ons onderkomen een permanente plaats kreeg.
Zelfbouwers: GEFELICITEERD !
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Gefeliciteerd!
Nou, ik voel me hier zeker thuis.Marp schreef:...ondernam Henkjan met enkele enthousiastelingen het inititiatief om een nieuw thuis in te richten voor zelfbouwers...
Gefeliciteerd aan allen die dit mogelijk maken.
Re: Gefeliciteerd!
GEFELICITEERD !
(Dank aan Marp
)
Maarruh taart hoort in de kantine en niet in de directiekamer
(Dank aan Marp
Maarruh taart hoort in de kantine en niet in de directiekamer
-
Firehunter
- Berichten: 19
- Lid geworden op: di 18 aug 2009, 17:06
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Geen idee, er werd geloof ik wel eens iets te "diepgravend" gediscussieerd.
Ze sloten het forum van de ene op de andere dag. Iedereen ging naar Hear om te kijken wat er aan de hand was. Die hadden dan ook een topdag wat bezoekers betreft. De dood van Hifi.nl was m.i. de oorzaak van een bloeiende start van dit forum. Het mooie is dat het nog beter werd dan hifi ooit is geweest!
Ze sloten het forum van de ene op de andere dag. Iedereen ging naar Hear om te kijken wat er aan de hand was. Die hadden dan ook een topdag wat bezoekers betreft. De dood van Hifi.nl was m.i. de oorzaak van een bloeiende start van dit forum. Het mooie is dat het nog beter werd dan hifi ooit is geweest!
Ach welnee. De heren waren dat forum ooit begonnen uit hobby als audio liefhebbers, ik meen ergens rond 2000.Leeuwarden schreef:Geen idee, er werd geloof ik wel eens iets te "diepgravend" gediscussieerd.
Nadat het groot werd konden ze geld verdienen door het naar reclame portal om te zetten en daarbij konden ze die criticasters op dat forum niet meer gebruiken. Hifi.nl is verworden tot een kritiekloos on-line Hi-Fi reclame blaadje als zo vele met de daarbij behorende onzin.
Zelfbouw is een hele andere tak van sport, dat is gewoon iets werkend krijgen. Daarbij gaat het om praktische zaken en koop je niets voor bla bla verhalen en fantastische vertellingen. Onzin wordt op dit forum gelijk door de praktijk afgestraft, soort van zelfreinigende werking zeg maar
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden



