ik heb speakers van seas thor maar de bas is moelijk onder controle te krijgen.
de kabels van de cd speler van dig naar aneloog en dat was een goede oplosing.
maar als ik de sat ontvanger aanzet voor de tv of radio dan heb ik niet echt het geluid dat ik van de cd heb.
en je zou toch verwachten dat het goed zou zijn met dig onvangst
ook daar naar aneloog kabels help niet.
de versterker is een denon avr 2106.
de sattalietontvanger is een topfield tf7700
ps als dit forem niet op zijn plaats is zeg dan maar waar ik het dan moet plaatsen
