Ha Arjank
Allereerst complimenten voor je speaker. Zien er echt goed uit. Zelf zit ik te broeden op een variant van jouw ontwerp. Kun je iets kwijt over de maten? (breedte van de baffle, afmetingen van de BR-pijp, afstanden tussen de units)
Groeten,
Arie.
VIDA is klaar!!! (Vifa XT19TD00-04 & Dayton RS-150)
Moderator: Beheerdersteam
