Extreem low budget 2-weg vloerstaander

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Bericht door Vuurkat »

Ik dacht dat het 8 was :roll: .

Hij kan alvast met WinISD gaan oefenen.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Casper schreef:
Hij kan alvast met WinISD gaan oefenen.
Doet ie tenminste wat nuttigs met de pc :lol: :lol:
Geenius schreef:
Ik moest alleen even helpen met het solderen van de dikkere bekabeling, dat vond ie nog lastig.
Ik zal je niet hoeven te vertellen dat er zat volwassenen zijn die al moeite hebben met het solderen van dunne draden?

Knap project.

Groeten,
Mischa

Edit: Oeps, wel een beetje een oud topic, maar dit werd aangeroerd in een nieuw topic van Olaffel.
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Bericht door Miniwatt »

Leuk projekt, Tony! 8)
Ik word altijd een beetje jaloers als ik van die vader-zoonprojekten zie, mijn vader kan bij wijze van spreken nog net een stekker aan een snoer zetten, maar dan houdt het op. Mijn enorme zelfbouwaudiotalent :lol: komt van moeders' kant van de familie.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

en zoonlief gaat in vaders voetsporen treden(en vader natuurlijk mét recht en reden zo fier als een gieter)
prachtig vind ik dat
(heb zelf in de zeventiger jaren met cs-e400 gespeeld dus voor mij een stukje nostalgie)
felizzz voor de zoon én vader
mvg
audioot :wink:
Gesloten