Same idea..b_force schreef:ook met gedeelde voedingen kun je prima top performance leveren.
Keer testen en dan een oscilloscoop op de voeding knopen.
Zolang alles strak en recht blijft niks aant handje.
( toch ? )
Moderator: Beheerdersteam

Inderdaad, ik zou het High Tech Old School willen noemen. Normaal worden op deze manier buizenversterkers gebouwd, maar moderne techniek in een ouwerwets jasje kan mijn goedkeuring ook wel wegdragen hoor!MichaelB schreef:Chapeau voor de behuizingen van de UCD's. Erg mooi gedaan zeg. Staan super strak op die houten ondergrond!
Nou, die van mij wel in elk geval. Zeker zo mooi als het origineel van Hexateq. Erg mooi werk. Complimenten.k hoop dat het jullie goedkeur kan wegdragen
Eerst is een plank notenhout gekocht van ongeveer 65mm dik, om vervolgens geschaaft te worden naar 55mm. Daarna zijn 2 delen met elkaar verlijmt tot de plaat waarop alles nu staat. Vervolgens is het hout gefreesd op een CNC machine, dat was best nog wat werk. Toen heb ik alles gemonteerd, daarna heb ik de plaat gelakt (zijdeglans) en weer alles ingebouwd. De bouw heeft ongeveer 6 maanden geduurt.Het hout is gefreesd en vervolgens afgewerkt? Welke finish heb je gebruikt? Lak, Beits, Olie?