Verdere gedetailleerde vergelijkingstesten testen heb ik niet meer gedaan.
Ben op dit moment zeer tevreden met het iPod resultaat. De helft van de CD collectie is ondertussen in Apple Lossless geript en brengt mij dagelijks veel luistergenot.
Mocht het zich voordoen dat er iemand met zeer goede oren in mijn ruimte komt, dan doen we de test nog wel eens over.
Wadia 170i transport, welke iPod?
Moderator: Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Wadia 170i transport, welke iPod?
na 4 maanden genieten van de iPod / iTransport combinatie komt plots een bruusk einde.
De digitale uitgang levert niets aan en de iPod Accu laadt niet meer op.
Voeding stuk!
Ik heb nu de originelegeschakelde voeding vervangen door een analoge oude Laptop voeding die het dubbele vermogen kan leveren.
Dat ze bij Wadia weten hoe ze een kastje moeten bouwen, dat is duidelijk. 16 M4 schroeven zijn er gebruikt om het dekseltje op het kastje te monteren!
Geen idee waardoor de voeding het heeft begeven.
Ik zie geen reden om de oude laptop voeding niet verder te gebruiken.
Daar zijn jullie het wel mee eens zeker?
De digitale uitgang levert niets aan en de iPod Accu laadt niet meer op.
Voeding stuk!
Ik heb nu de originelegeschakelde voeding vervangen door een analoge oude Laptop voeding die het dubbele vermogen kan leveren.
Dat ze bij Wadia weten hoe ze een kastje moeten bouwen, dat is duidelijk. 16 M4 schroeven zijn er gebruikt om het dekseltje op het kastje te monteren!
Geen idee waardoor de voeding het heeft begeven.
Ik zie geen reden om de oude laptop voeding niet verder te gebruiken.
Daar zijn jullie het wel mee eens zeker?
Re: Wadia 170i transport, welke iPod?
ik zie op de foto dat de spanning klopt(12 v)dus is er geen vuiltje aan de lucht denk ik
geniet maar
mvg
audioot
geniet maar
mvg
audioot
