Ook nieuw hier...

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gerriehilma
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 24 jul 2009, 21:23

Ook nieuw hier...

Bericht door Gerriehilma »

Ook ik zat eens even rond te neuzen op internet en kwam toen deze site tegen,en het lijkt me ook leuk om hier eens wat rond te neuzen.Ben ook een audio gek en heb al diversen versterkers high end gebouwd.

Ik hoop hier iets op te steken en ook mijn bijdrage hier kan leveren..

Groet uit het mooie drenthe..

Gerrie..
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Welkom welkom alhier, in dit gezellige forum!

jan
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”