Hi!
Na een paar dagen wat rondgesnuffeld te hebben op dit forum, ook maar even een account aangemaakt...
Ik ben Mark en al diverse jaren bezig in de hifi en video branche. Na lange tijd het "doe het zelven" weer opgepakt en hoop hier veel info te kunnen vinden en evt. wat hulp bij (domme?) vragen...
Groetjes,
Mark
Ook even voorstellen..
Moderator: Beheerdersteam
Hi Thom,
Mijn specialiteiten zijn vooral GEEN....., je kent het wel: een speakertje ( vooral experimenteren met Klaas Feenstra ontwerpen , zoals de Pied Piper of Mini Miracle, die met die Karlson resonator!) en wat dhz eindtrapjes....
Wil nu toch de DHZ electronica weer wat oppakken en ben met een Velleman K8020 pre amp en tzt K4040 eindtrap bezig......
Het kopen van kant en klaar spul heb ik nu wel gehad......
Over KF gesproken: media tachtiger jaren heeft hij in (toen) HVT, een mooie vloerstaande speaker gepresenteerd die kwa bouw wel wat weg had van de B&W 802, genaamd Twenste Topper. Iemand ooit dat systeem gebouwd??
Gr.
Mark
Mijn specialiteiten zijn vooral GEEN....., je kent het wel: een speakertje ( vooral experimenteren met Klaas Feenstra ontwerpen , zoals de Pied Piper of Mini Miracle, die met die Karlson resonator!) en wat dhz eindtrapjes....
Wil nu toch de DHZ electronica weer wat oppakken en ben met een Velleman K8020 pre amp en tzt K4040 eindtrap bezig......
Het kopen van kant en klaar spul heb ik nu wel gehad......
Over KF gesproken: media tachtiger jaren heeft hij in (toen) HVT, een mooie vloerstaande speaker gepresenteerd die kwa bouw wel wat weg had van de B&W 802, genaamd Twenste Topper. Iemand ooit dat systeem gebouwd??
Gr.
Mark
- asterduc
- Contacteer:
Re: Ook even voorstellen..
welkom Mark.mark65 schreef:... wat hulp bij domme vragen ...
Een docent zei mij ooit, "er zijn geen domme vragen, allen domme antwoorden!