Wie wil zijn Twistedpear Audio IVY kort uitlenen?

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Christian

Wie wil zijn Twistedpear Audio IVY kort uitlenen?

Bericht door Christian »

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een half jaar een BUFFALO24 DAC van Twistedpear audio met een IVY I/V converter. Die bevalt me uitstekend.
Nu heb ik de laatste tijd last van een soort ruis die varieert in frequentie (ik schat in 500 - 2000Hz) en amplitude op het moment dat ik 'm aanzet. Het verdwijnt naar de achtergrond als de muziek speelt, maar dan is het nog wel zacht hoorbaar. Het geluid is voor de rest prima.

Ik heb al allerlei zaken uitgesloten zoals andere bronnen (mijn hele huis spanningsloos gemaakt en de voeding uit de schuur gehaald met een verlengsnoer) :P maar het probleem blijft.

Het zit in de DAC of in de IVY en om geen overhaaste spullen te bestellen bij TP wil ik vragen of iemand van jullie een onafgebouwde Buffalo heeft liggen en daar de IVY van wil uitlenen. Die verdenk ik het meeste namelijk.

Het is nogal een vreemd verzoek, maar goed, niet geschoten is altijd mis hè. :wink:

Ik vergoed natuurlijk verzendkosten en zo en zorg dat ie prima behandeld wordt.

Groeten,

Christian
Fokko
Contacteer:

Bericht door Fokko »

Hallo Cristian,

Ik heb thuis nog een IVY liggen, deze is voor de Buffalo. Hij is voor de Buffalo met de ES9008, de oude dus.

Hij is op het moment werkloos omdat mijn buffalo helaas is overleden. Je mag hem uiteraard lenen, ook overnemen voor een zacht prijsje indien geinteresseerd.

Op het momen zit ik helaas wel in Zweden. Ik ben over 1.5 week weer terug in Nederland.

Indien geinteresseerd, dan hoor ik het wel.

Met vriendelijke groet,
Fokko Driesprong
TubeHead

Bericht door TubeHead »

Fokko schreef:
zit ik helaas wel in Zweden.

sorry voor offtopic... maar das toch geen straf hoor ! :P
Fokko
Contacteer:

Bericht door Fokko »

Nee, zeker niet! ;) Heerlijk genieten van de prachtige natuur hier!
Bijlagen
Fokko in Zweden
Fokko in Zweden
Christian

Bericht door Christian »

Fokko schreef:
Hallo Cristian,

Ik heb thuis nog een IVY liggen, deze is voor de Buffalo. Hij is voor de Buffalo met de ES9008, de oude dus.

Hij is op het moment werkloos omdat mijn buffalo helaas is overleden. Je mag hem uiteraard lenen, ook overnemen voor een zacht prijsje indien geinteresseerd.
Hallo Fokko,

Dat is top. Laat maar horen als je terug bent. Mocht mijn IVY kapot zijn dan neem ik 'm graag over.

Wel balen dat je Buffalo kapot is. Ik ben er heel blij mee.

Groeten,

Christian
Fokko
Contacteer:

Bericht door Fokko »

Hallo Christian,

Prima, neem ik tegen die tijd contact op. Misschien handig om je gegevens alvast even te PB'en, want waarschijnlijk ben ik een dag of twee thuis en dan weer voor een weekje weg. (wat een luxe he :D)

De Buffalo had ik een hele tijd geleden tweede hands gekocht, later er pas een IVY bijgekocht, toen kwam ik tot de ontdekking dat een kanaal van de buffalo geen signaal gaf.

Heb gister een buffalo (ES9018) besteld, kan ik daarvoor de voedingen mooi gebruiken. Ben benieuwd, vond het altijd een mooi ontwerp. Zeker als je ziet dat de DAC ook in de top modellen van oa Mcintosh worden gebruikt. Helaas nog wachten tot de 10'e van Augustus, dan beginnen ze met verzenden.

Met vriendelijke groet,
Fokko
scanspeakman

Bericht door scanspeakman »

Fokko schreef:
Heb gister een buffalo (ES9018) besteld, kan ik daarvoor de voedingen mooi gebruiken. Ben benieuwd, vond het altijd een mooi ontwerp. Zeker als je ziet dat de DAC ook in de top modellen van oa Mcintosh worden gebruikt. Helaas nog wachten tot de 10'e van Augustus, dan beginnen ze met verzenden.
Fokko
Ik heb hem inmiddels een maandje staan. Het zal je zeker niet tegenvallen! Mooie van de versie die jij (waarschijnlijk) krijgt is dat de thumbbusters (uitgangsrelais) op de print geintegreerd zitten in tegenstelling tot de eerste versie die ik heb. Daar zijn het nog losse printjes.

Scanspeakman
Fokko
Contacteer:

Bericht door Fokko »

Ik ben heel benieuwd, hij zal worden gebruikt in combinatie met een set Hypex eindtrappen.

De thumbbusters zie je ook al op de print zitten;
http://www.twistedpearaudio.com/images/ ... out_11.jpg
Ik verwacht wel dat die erop zit.

Ik wacht af. En maandag gaat de IVY op de post, de boot terug is geboekt. :)
Plaats reactie