welk forum?
Moderator: Beheerdersteam
- autotuning_sem
- Berichten: 139
- Lid geworden op: di 23 jun 2009, 13:53
- Locatie: Doesburg
welk forum?
Als ik graag reacties wil over een bepaalde speaker, moet dat hier of ergens anders?
Als je bedoeld over een kant en klare fabrieks speaker, dan kun je dat het beste hier doen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=9
(HiFi gerelateerd)
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=9
(HiFi gerelateerd)
