3de ZelfBouwAudiodag Noord 2008 Beetsterzwaag 20.9.2008

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

mikekiwi schreef:
project Ieniemienie kampt met wat tegenslag...speakers uit elkaar is gelukt, 1 filter zit nu in elkaar en ik ga nu weg naar een bruiloft; morgenochtend dan maar zeer vroeg opstaan om het allemaal te kunnen fixen.

ciao, tot morgen!
Tot morgen! Ik ben zeer benieuwd naar je monitor speakers als het je lukt ze mee te nemen zou erg leuk zijn! Goede reis alvast.

Groet Roland
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

mikekiwi schreef:
project Ieniemienie kampt met wat tegenslag...speakers uit elkaar is gelukt, 1 filter zit nu in elkaar en ik ga nu weg naar een bruiloft; morgenochtend dan maar zeer vroeg opstaan om het allemaal te kunnen fixen.
Als ik wat later ben, dan weten jullie hoe het komt...ik probeer echter op z'n laatst om 11.00uur er zijn, maar ik moet ook nog >1,5 uurtjes rijden.
Wordt spannend zo... De sub is in ieder geval klaar om te spelen!

ciao, tot morgen!
neem een soldeerbout en gereedschap mee :)
je luisterstint is pas om 15.00 uur kun je onder genot
van een muziekje rustig verder werken :)
genoeg helpende handjes aanwezig zou ik zo zeggen ...
komt allemaal goed !!!!
anders roggelen we wel wat .....:oops:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ok, ik neem even een kabelhaspel en verdeel stekkerdozen mee, voor de zekerheid.
Tot morgen.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

sietse schreef:
Ok, ik neem even een kabelhaspel en verdeel stekkerdozen mee, voor de zekerheid.
Tot morgen.
Is goed...

Deelnemers lijst en luisterschema uitgeprint....

Tot morgen !!!!!

Voor luisterervaringen en foto's zal ik alvast een nieuw draadje openen...
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door mikekiwi »

thanks guys, soldeerbout gaat zeker mee, je weet het nooit. Vannacht om 01.00uur thuisgekomen, nu weer fris en fruitig achter de pook om te knutselen. Gaat goedkomen...(hoop ik).

Ik hoop van harte dat ik nog mooi op tijd zal zijn, mijn luisterstint is pas laat, maar ik wil zeer graag vanaf de eerste stint als luisterend persoon aanwezig zijn.

Tot straks!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

9:danielv neemt mee de pico tango's
bericht gehad van "danielv" tot zijn spijt is hij ziek ...


o ja nog even over de cd spelers..
roland had deze mee de Astin Trew AT 3000

link
http://www.astintrew.co.uk/at/at3000.html

omschrijving in het kort
The AT3000 CD Player offers high quality sound from well designed electronics within elegantly designed aluminium casework. The switchable upsampling electronics, coupled to a linear design valve buffer amplifier, allows the music to flow. The dynamics, instrument separation, stereo presentation and 'analogue' type sound allow you to get closer to the true emotion of the music – rock, blues, jazz or classical.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”