In een Bassreflexje met crossover @ 3000 hz. Tuningfrequentie is mij nog even onbekend evenals het aantal liter. De overige projectspecificaties zijn mij onbekend aangezien deze bij iemand anders in elkaar is gezet en nu ook staat.
Overall een heel lekker geluid, minder diep dan gehoopt, maar wordt gecorrigeerd door een heerlijke subwoofer.
Binnenkort even die tweeter wat minder power laten geven, dus dat wordt het filter aanpassen.
Laatst gewijzigd door Gobla op di 12 feb 2008, 22:30, 5 keer totaal gewijzigd.
Over een tijdje gaan we nog twee van deze bouwen (deze keer de tweeter iets dempen) in combinatie met een subwoofer (op basis van een Peerless subje). Hierbij wordt gelijk alles afgewerkt (ook deze) met fineer en een kloddertje verf her en der.
Ikzelf was in het begin letterlijk geschockt hoe mooi deze goedkope midwoofer mid weergaf. Ook de tweeter sloot hier goed bij aan na een beetje dempen. Ondanks de mooie specificaties binnen WinISD maakt de midwoofer de diepte echter niet waar.
Recent aangesloten op een nieuwe sony reciever (zal even moeten opzoeken welke). Met een simpele equalizer stand geven deze het idee dat je naar volwaardige torens aan het luisteren bent.
De zwarte speakers hangen nu in een vergader/presentatieruimte.
Was voor het foute feest dat hier ieder jaar komt. Oostenrijk & Zwitserland was vorig jaar het thema. Van daar die heerlijk foute dvd's . (Is gelukkig ook niet mijn werkruimte ook nog ).
Was voor het foute feest dat hier ieder jaar komt. Oostenrijk & Zwitserland was vorig jaar het thema. Van daar die heerlijk foute dvd's . (Is gelukkig ook niet mijn werkruimte ook nog ).
Geef nou maar toe dat je de complete serie hebt omdat je een groot fan bent
Leuke kantoorset. Tof dat mijn SLS 263 hier juist als subwoofer fungeerd Maarja zo staat ie bij BMM ook ingedeeld he Leuke set voor relatief weinig geld