elektronica-veiligheid

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
HansV
Berichten: 69
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 16:13
Locatie: eindhoven
Contacteer:

elektronica-veiligheid

Bericht door HansV »

Hallo alle zelfbouwers van elektronica

Zoals jullie natuurlijk al weten is werken met netspanning en andere hoogspanning altijd gevaarlijk. Elektrische schokken zijn onplezierig en kunnen zelfs dodelijk zijn.
Daarom is er nu een nieuwe website geopend: http://www.elektronica-veiligheid.nl
Deze site is bedoeld om leesbaar regels en allerlei tips en waarschuwingen weer te geven. Maar: de site nog maar pas in bewerking. Er wordt dus gevraagd naar jullie mening over de site als zodanig (duidelijkheid, leesbaarheid enzo), jullie mening over de technische inhoud, jullie tips (ik heb ooit meeegemaakt .... Waarschuw daar ook voor ...)
Verder zal de site ook aantrekkelijker worden met wat meer foto's en plaatjes, cartoons. Wie helpt met tekeningetjes?
Tot slot: als je een eigen website hebt, doe dan alvast een goede daad en maak een link naar deze nieuwe aktie. Hoe meer links, hoe beter de site gevonden wordt bij Google en andere zoekmachines.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11059
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

De website ziet er zeer nuttig uit.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”