Maurice schreef:Masuji schreef:
anyway, ik heb de bandjes idd van TurboMarco overgenomen.
Ach, de wereld is toch klein he?
Dankzij Masuji heb ik nu een Marantz DD92 DCC speler (met dubbele dac7). Ik heb nu wel de oude van TurboMarco (met de zijpanelen en cover van Masuji)
TurboMarco heeft trouwens al zijn zelfbouwspullen nagenoeg opgeruimd. Hij is momenteel erg tevreden met zijn EX4 fronts en zijn fostex TL rears. Ik ga trouwens maar eens ff buurten bij TurboMarco, zijn oudste is jarig.
Its a small world YES !
Ik had van Marco idd gehoord dat jij de DD92 nu in bezit hebt.
Betreft Marco zijn huidige speakers, ik heb ze mogen horen en die klinken idd op zijn set zeer goed !
Inmiddels heb ik het filter na gebouwd volgens schema.
Met de huidige units klinkt het eigenlijk zeer goed, ondanks dat het filter
nog niet is aangepast.
Ik denk dat ik het lekker zo laat
Nu de kast nog afmaken en dan zal ik de foto's ff posten.
Aan allen, bedankt !