Hoeveel heb je er dan wel niet nodig
Kast voor de RCF L15P200AK
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Ja natuurlijk
Dankzij de tekeningen van Marcus is het geheel goed te bouwen, heb wel ipv vierkante ronde gaten gemaakt, is makkelijker met de decoupeerzaag
Dankzij de tekeningen van Marcus is het geheel goed te bouwen, heb wel ipv vierkante ronde gaten gemaakt, is makkelijker met de decoupeerzaag
Soundexcel schreef:Wil je met me trouwen?
(ziet er echt goed uit. Vakwerk).
De totaal set zal waanzinnig worden.
met name als je nog wat aandacht geeft aan de filtering.
Uhhh....Amanda, we gaan toch niet vreemd heamanda schreef:Ja natuurlijk![]()
Dankzij de tekeningen van Marcus is het geheel goed te bouwen, heb wel ipv vierkante ronde gaten gemaakt, is makkelijker met de decoupeerzaag
Soundexcel schreef:Wil je met me trouwen?
(ziet er echt goed uit. Vakwerk).
De totaal set zal waanzinnig worden.
met name als je nog wat aandacht geeft aan de filtering.
Ziet er echt wel gelikt uit
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Jahoor die gaat geen kant op, kantjes een beetje bijgeschaafd en staat nu al een paar daagjes te spelenHondasnl schreef:Zit dat bij de eerste kast dan wel goed vast?amanda schreef:2e kast heb ik inmiddels met deuvels in mekaar gelijmd!, zitten 8 lijmklemmen op. Bij de eerste had ik geen deuvels gebruikt maar met is een stuk minder gestrest en geklieder....
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=6904HoMeR schreef:Wat zijn dit voor interessante kleine speakers ????
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Net eventjes wat uitgeprobeerd met een 360 graden foto met een flashmovie er in, link is een paar mb dus even geduld
http://www.studioamanda.nl/ls/360/
Krijg je dit te zien maar dan virtueel en met muziek....

http://www.studioamanda.nl/ls/360/
Krijg je dit te zien maar dan virtueel en met muziek....











