De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep )
Moderators: Barry2001 , Beheerdersteam
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 10:56
seraph1nia schreef: C2 en C3 moeten 220 uf zijn.
C1 moet 0,47-2 uf zijn, en de C voor de rca rond de 2 geloof ik.
Deze worden voor zowel C1 als de C voor de rca aangeraden:
http://www.diyhifisupply.com/?q=node/32
De lampucera is de de gehele DAC, niet de buizenuitgang van deze DAC.
Met '6,3 Vac, no dc-heater' bedoelt hij dat het 6,3V wisselspanning mag zijn, niet per see gelijkspanning. Gelijkspanning is ook prima trouwens.
ik heb 4 van die dingen besteld...
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 10:57
Ik ga 10 stuks van die 100Uf Os-Con bestellen, ik heb alvast maar gevraagd of ie er 30 van kan maken...iemand interesse?
Jan
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 07 sep 2008, 12:04
Waar ga je bestellen Jan?
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 12:11
hongkong
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » zo 07 sep 2008, 12:12
Wat gaan ze kosten?
Groeten,
Mischa
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 07 sep 2008, 12:13
Waarom zo ver weg? Die bij Conrad waren toch ook heel betaalbaar?
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 12:31
5,60 euro voor 10 stuks, 3,5 euro verzendkosten. Als we er meer doen gaan de verzendkosten automatisch omlaag. Bij Conrad kosten ze zomaar 1 euro per stuk (zelf wat meer).
Jan
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » zo 07 sep 2008, 12:37
Als ik mij niet vergis heb je die dingen in buizenprojecten toch vaker nodig he?
Groeten,
Mischa
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 07 sep 2008, 12:50
Nee, voltages zijn niet zo hoog. Ze worden veel toegepast in solid state projecten.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 12:55
Maakt niet uit, ik bestel er 30. Mocht er iemand wat willen hebben hoor ik het wel.
Jan
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 07 sep 2008, 12:57
Verkoopt die man toevallig ook nog van die DAC-jes?
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 13:21
Welke dacjes, die lampucera dacjes? die niet nee
Jan
Laatst gewijzigd door
Wowly op zo 07 sep 2008, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 07 sep 2008, 13:21
Ja, gewoon dezelfde. Ik wil er namelijk nog wel 1-tje...
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 13:38
ik ook, zal ik ie meteen eentje bijbestellen voor jou en mij?, kunnen we alles mooi in dezelfde envloppe verzenden
Jan
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 16:36
oke, doe ik dat. Heb je ook nog van die obbligato's nodig? Bestel ik die ook nog 4 bij als dat nog lukt.
Jan
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 18:28
shit, ik hoop dat dat nog lukt, ik heb die namelijk al besteld en betaald. Ik ga het toch proberen........
Die obbligato's koste zo'n 6 euro per stuk
jan
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 07 sep 2008, 18:29
Geen probleem! Je hoeft geen extra moeite te doen!
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 07 sep 2008, 18:36
ik denk dat het wel gaat lukken Verwacht morgen de reply op mijn vraag. Ik heb gewoon aangegeven dat ik bij mijn ordernummer 4 extra obbligato's nodig heb en dat ik graag wil weten hoe ik dat kan overmaken
Gaat goed komen
Jan
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » ma 08 sep 2008, 8:08
obbligato's zijn geregeld, en de os-cons zo goed als. Ik wacht nog op een mailtje van de HKdacs en dan is het wachten gebazen.
groetjes
Jan
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » ma 08 sep 2008, 17:36
Os-cons zijn ook geregeld, minder korting op het shipment als ik had gehoopt, maar 3 dollar voordeel helaas. maakt niet uit, toch nog goedkoper als Conrad
Daar kosten ze 5,79 per stk, wel 20 volt uitvoering, de kleinere 6 volt toch nog 2.29....
jan
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » wo 10 sep 2008, 21:47
Voortvarend allemaal.
Ik heb zelf nog een hele berg Siemens elco's liggen die ik in de DAC wil proppen. Eerst moet ik het ding eens gewoon aan de praat zien te krijgen, alleen de tijd is het grote probleem.
Wowly, je mag altijd pm sturen met buizenvragen. Ik ben ook geen goeroe, maar help graag.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 28 sep 2008, 21:48
Hoe kom ik nu aan een trafo met 6,3 volt secundair.....(poehee, ik blijf aan de gang...)
ik heb nog een klein belpa trafootje liggen: staat op : TR.162.46. Wat betekent dat?
Jan