Tri-Nextel
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
yep, het resultaat is beter dan wat ik zelf had verwacht. ben er wel content meeWowly schreef:Hats off and a deep bow...
Ik moet zeggen dat ie in het echie veel mooier is dan op de tekening!
Jan
dank je!Montana schreef:Mooi zeg!
knappe houtbewerker die dat zo doet!![]()
Mij stoort dat scheurtje niet trouwens. Veel lak in laten lopen.
het "scheurtje" is best behoorlijk... bijna 10 cm lang en vrij diep. ik denk niet dat ik er kom met lak erin laten lopen...
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
Indrukwekkend! Mooi met al die schuine kanten. Wat dat scheurtje betreft, zou je met een handschaaf een dunne "krul" kunnen schaven van een restje paneel en deze erin frutten met houtlijm en gladschuren.
Opvullen met vloeibaar hout (Gupa) gaat heel erg opvallen na het lakken.
Succes verder. Echt mooi gemaakt! Ben benieuwd naar je luisterervaringen.
Marc
Opvullen met vloeibaar hout (Gupa) gaat heel erg opvallen na het lakken.
Succes verder. Echt mooi gemaakt! Ben benieuwd naar je luisterervaringen.
Marc
Ziet er goed uit Menno.
Wat een kasten zeg.
Betreffende het scheurtje.
Geen guppa en ik zou ook geen zelfgemaakt mengseltje maken.
Je heb zat hout over.
Probeer een mooie langssplinter uit het resterende hout te trekken .
Beetje lijm eraan en tik die is de gleuf.
Laten drogen en vlakschuren.
Zie je helemaal niets meer van
.
(wilde gisteravond laat al reageren maar op een of andere manier kon ik niet inloggen, nu ook weer met pijn en moeite).
Wat een kasten zeg.
Betreffende het scheurtje.
Geen guppa en ik zou ook geen zelfgemaakt mengseltje maken.
Je heb zat hout over.
Probeer een mooie langssplinter uit het resterende hout te trekken .
Beetje lijm eraan en tik die is de gleuf.
Laten drogen en vlakschuren.
Zie je helemaal niets meer van
(wilde gisteravond laat al reageren maar op een of andere manier kon ik niet inloggen, nu ook weer met pijn en moeite).
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
Hondasnl schreef:Geen guppa en ik zou ook geen zelfgemaakt mengseltje maken.
Je heb zat hout over.
Probeer een mooie langssplinter uit het resterende hout te trekken .
Beetje lijm eraan en tik die is de gleuf.
Ik bedoelde ook niet om een mengseltje te maken. Dat blijf je net als Gupa altijd zien. Wij bedoelen hetzelfde, Hondasnl. Met een "schaafkrul" heb je een stukje massief hout vergelijkbaar met jouw "splinter". Het zal een beetje van de breedte van de scheur afhangen wat handiger is.
Groet!
Marc
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
effe kijken hoe het eruit gaat zien met speakers erin... 
(als ik voorzichtig op de woofer tik klinkt het heerlijk diep... daar gaat een sappig geluidje uitkomen!
)
ik heb geen schaaf, zal dus moeten snijden of zo. nogal link, ik heb een spaan van 2 mm breed, 10 mm diep en een 70 mm lang nodig...
wellicht is op maat schuren nog de makkelijkste optie.
(als ik voorzichtig op de woofer tik klinkt het heerlijk diep... daar gaat een sappig geluidje uitkomen!
ik heb geen schaaf, zal dus moeten snijden of zo. nogal link, ik heb een spaan van 2 mm breed, 10 mm diep en een 70 mm lang nodig...
wellicht is op maat schuren nog de makkelijkste optie.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
anonamemouse schreef:voor mijn volgende project huur ik iemand in om te schuren en zo.
ze zijn klaar.
nu wachten op wat tijd om eens naar mijn lokale verfhandel (verfwinkel vermeer) te wandelen voor wat bijzonder goed en gefundeerd advies.
Tsja, schuren en finetunen: daar gaat de meeste tijd en stof inzitten
Al smeer je er teer op, ze blijven onwijsgaaf!!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- Huge_Cohones
- Berichten: 78
- Lid geworden op: zo 05 nov 2006, 22:53
- Locatie: Nijmegen
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
