weet iemand ergens een klein bv 3" display te koop voor een normaal bedrag (lees: goedkoop). het ding wil ik gewoon direct op een componentuitgang kunnen zetten. doel: voor de PS1 CD speler (en nog een voor de DVD speler zodat ik die kan bedienen zonder de beamer aan te hoeven zetten)
onder de 100 idd, het liefst dik er onder. en 7" is me veel te groot (naja, voor dat ding voor aan de DVD speler kan dat nog wel, voor inbouw in de ps1 moettie echt veel kleiner, 3" max)
onder de 100 idd, het liefst dik er onder. en 7" is me veel te groot (naja, voor dat ding voor aan de DVD speler kan dat nog wel, voor inbouw in de ps1 moettie echt veel kleiner, 3" max)
bij de kruidvat hadden ze een 3 inch lcl shermpje voor in je portomenee (digitaal fotolijstje) moet je maar ff zoeken
Is een PS One Screen niets voor je? Een vriend van me had zo'n ding, en die kon je direct op je PS1 monteren.. volgens mij had hij hem van een of andere zwarte markt vandaan, maar je ziet ze ook weleens op marktplaats of ebay.