Nieuw

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Wim9
Berichten: 9
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 17:40
Locatie: Eindhoven

Nieuw

Bericht door Wim9 »

Hallo audio fans,

ik ben Wim en luister graag naar muziek van analoge instrumenten, zoals
piano, gitaar, percussie, zang, enz. Dit zijn voor mij herkenbare klanken en dus te vergelijken.
Deze muziekklanken beluister ik graag via een goede stereo installatie.

Aangezien ik voor niet al te veel geld, toch een leuke hifi installatie wil hebben, koop ik alles 2de-hands.
In mijn vrije tijd, wil ik graag boxen vernieuwen en aanpassen. Dit gaat mij niet altijd even goed af, maar met een beetje hulp, lukt dat mij dat wel.
Ook zou ik in de toekomst wel eens een versterker willen bouwen. Maar dat is een droom verlopig.

Ik hoop op dit forum mensen te vinden die mij wat kunnen ondersteunen op die vlakken waar ik minder goed in ben.
Er is al veel verteld op dit forum en ik zal daarom eerst eens wat info verzamelen.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

welkom joh
als we kunnen dan helpen we wel
mvg
audioot
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

idd, dirk is me voor! Welkom welkom op dit zeer gezellige forum!

Wowly
hilbren
Berichten: 259
Lid geworden op: vr 25 aug 2006, 9:11
Locatie: Oudewater

Bericht door hilbren »

Welkom Wim.

Die versterker is in ieder geval een stapje dichterbij nu jij je hebt aangemeld op dit forum!

Veel leesplezier hier :wink:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Hallo Wim,

Alvast hartelijk welkom hier. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit HET forum is om veel te leren over zelfbouwaudio.

Een kleine tip van deze kant: Zet even je woonplaats bij je persoonlijke gegevens, dat maakt het voor leden een stuk gemakkelijker in te schatten wie waar woont en dat is voor de hulpverlening een stuk gemakkelijker.

Ik wens je een leerzame tijd hier.

Groeten,
Mischa
Wim9
Berichten: 9
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 17:40
Locatie: Eindhoven

Bericht door Wim9 »

Bedankt voor de tip.

Woonplaats ingebracht.

:wink:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”